Yaklaşık 1 yıldır Tivibu abonesiyim. Ekim ayından beri TV saati geri aldı ve gelen güncelleştirme yüklenmiyor. TV saati ve programı 1 saat geriden geliyor. Tivibu'yu aldığımdan beri durdur,beklet tekrar izle seçenekleri çalışmıyor. Bunlarla ilgili telefon üzerinden 5 kez arıza kaydı oluşturdum ve 5 kez de aynı mesajlar aynı sırayla gelerek en son da size ulaşamadık diye bir mesaj gelerek konuyu kapattılar. Ancak kesinlikle beni aramadılar. Müşteri hizmetleri yetkilisiyle kavga edecek duruma geldim ama Türk Telekom benimle resmen dalga geçiyor. Aramadığı halde aradık ulaşamadık diyor ve sorunumu çözmüyor herhangi bir çözüm yolu üretmiyor ve iptal etmek istediğimde de 440 TL ile 840 TL arasında ödemem gereken fiyatlar çıkarıyor. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Bu ölçekte ki bir firmaya yakışmayan durumlar bunlar.
Yorum Gönder