İnternetten 2016 yılının 5. ayında aldığım parfümü yarım şişeye kadar kullandım yahu bu parfümü yıllardır kullanıyorum bu parfüm kötü çıktı EDT dahi olsa biraz kalıcı olur kardeşim evden çıkmadan sıkıyorum evden çıktığımda koku kayboluyor.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder