11 günlük sömestr servisli umre programı ile umreye gittik. Medine'ye indik kafile 8 grub ve biz 8. grubuz. Otobüslere binmeye gittik. 7 adet otobüs olduğu 8. grubu diğer otobüsle dağılacağı söylendi. Otobüse binince grub hocası bizim 8. grub olduğumuzu öğrenince inin aşağı bu bizim gurubumuzun otobüsü dedi bende inmem dedim. Git kafile başkanına sor dedim. Şimdi sizde bilirsiniz ki bu ziyaretlerde hocanızla birlikte intikal yapmak manevi açıdan çok önemlidir. Madem otobüs kişi sayısına göre veriliyor. O zaman grupları 7'ye indirseydiniz. Yine Medine Mekke'de intikali yine bizim grub parçalandı. Ben de 7 kişilik bir grupla gittim ilk intikalde ayrı düştük. İlk defa umre yapan için ne kotü bir durum. Diğer grup hocaları kendi grubuyla ilgilendikleri için siz üvey evlat gibi kalıyorsunuz.
Yorum Gönder