Uzun zamandır Türk Telekom'u arıyoruz internetimizi aktifleştirmek için ama sürekli bir bahane bulup internet bağlayamadıklarını söylüyorlar, alt yapımız olmadığını söylüyorlar ama bu seneye kadar altyapı yoktu da interneti nasıl kullanıyorduk biz. Geçici bir süre ev değiştirdik kendi evimize gelince böyle altyapı yok vs. gibi şeyler söylüyorlar. Bu evde okuyan iki tane öğrenci var ve internet gerekli kaç aydır internetsiz mağdur durumdayız ve bunun için gerekenin yapılmasını talep ediyorum.
Yorum Gönder