4 Şubat tarihinde telefonla saat 18:00'e randevu alarak Bahçeşehir Dentopia Dış Hastanesi'ne gittim. Genel muayene olup yapılaması gereken tedaviler, bunların süresi ve ücreti konusunda görüşerek tedaviye başlamak düşüncesindeydim. Kayıt işlemi sonrasında görevli bayan, genel muayene için benden önce 2 hasta olduğunu, sonra beni alacaklarını söyledi. Salonda 18:30'a kadar bekledim. Muayene için çağırılmadığım gibi herhangi bir bilgi veren de olmadı. Durumu sormaya gittiğinde son hastanın planlamasının yapıldığını, birazdan beni alacaklarını söylediler. 18:50'ye kadar hiçbir haber vermeden yine beklettiler. Bu esnada görevlinin planlamaları sonrası beni alacakları söylediği hastalar çıkmıştı. Daha ilk randevuda, randevu saatine özen gösterilmemesi nedeniyle hastaneden ayrıldım. Evime yakın olduğu için tercih etmeyi düşündüğüm hastane maalesef "özel" hastane olduğunun farkında değil.
Yorum Gönder
DENTOPiA ÖZEL AĞIZ VE DiŞ SAĞLIĞI MERKEZİ iNCiRLi bahçelievler Diş le.beraberpek.çok kirli.tıbbi mafyacıların art.niyetli.sağlık çalışanlarını oynayan.rezil.tiyatrocu.artist.mahluk.sürüsü bana.yanlış yaptıkları tedaviyi.mahkemeye.şikayet.ettiğim.için.hastane patronunu.oynayan.namussuz.METE.ÖZEL telefonda.tehditler.savuruyor.SENi.GÖRÜRSEM DELiK.DEŞiK.EDECEĞiM.diyor.bende.kaç kişiyle delik.deşik edeceksin.sen.Beni.tedavi.ederken.göremedinki.ulan.sahtekar.gevşek yavşak dedim.küfürler etmeye.başlayınca misli.misli.küfürler ettim.DENTOPiA iNCiRLi bahçelievler amerikan.sistem.çok namussuz.cehennem.