Eskişehir Aksaray arası çok sık gidiyorum. Aksaray'a normal bir saatte otobüsünüz kalkmıyor Eskişehir'den en geç kalkan otobüsünüz 11 ve sabah 4.30' da Aksaray da oluyor. Kaldığım yere servisiniz gitmiyor (kampüs) ve dolayısıyla ilk otobüsü beklemek zorunda kalıyorum. (ilk otobüs 07.00) iki senedir konuşmadığım insan kalmadı şu konuyla bir ilgilenirseniz çok iyi olacak.
Yorum Gönder