Dün saat 17:00'de kargo getirdik eve bulamadık diye Aras Kargo tarafından arandım. Ben bir öğrenciyim, 1.öğretim olsam dersim 17:00'da bitiyor,2. öğretim olsam dersim 17:00'de başlıyor. Öğrenci olmasam çalışıyor olsam 17:00'den önce evde olmam imkansız yani birçok insanın o saatte evde olamayacağı gibi. Bunu geçtim gidip şubesinden alabiliyoruz sonuçta ama bugün beni 13:30'da arayıp kurdukları cümle "kargonuzu gelip hemen alın yoksa geri yollanacak ". Bu nasıl bir emir cümlesi ya sen nasıl bir kurumsal firmasın üsluba bakar mısınız? Önce bir söylersin elimizde şu güne kadar tutabiliriz uygun olduğunuzda gelip alabilir misiniz falan yani kibarlık sıfır.
Yorum Gönder