Piyasa böyle haksız kazanç sağlayıcılara kalıyor ve bu kadar şikayet üzerine hiçbir şey yapılmıyor. Telefonuma iki aydır ulaşamıyorum ve eğer ulaşırsam nasıl bir şey ile karşılaşacağımı tahmin dahi edemiyorum. Telefonu Kliksa.com'dan aldım ve Kliksa kapandı. Teknosa'yı aradım topu direkt ithalatçı firmaya attı. Yani kendi kurumunun sattığı ürüne sahip çıkmadı. Bu ülke de her şey malı satana kadar ondan sonra sabancı da olsa kimse dönüp yüzüne bakmıyor. Önümüzdeki hafta artık tüketici heyetinin yolunu tutacağız büyük bir ihtimal.
Yorum Gönder