Daha önce Kütahya'da oturuyordum. Oradayken 10 Mbit hız alıyordum. İşim gereği Osmaniye'ye taşınmam gerekti ve internetimi nakil ettirdim. İlk 3 gün modem arayüzünde max. Hız 14 Mbit görünüyordu ama adil kotayı aşmıştım. Ayın birinde adil kota yenilendi ve max. Hızım 2 Mbite düşürüldü. Müşteri hizmetlerini aradım santralde bir sıkıntı olduğunu söyledi arıza kaydı oluşturdu. 2 gün sonra mesaj geldi sorunla ilgili bana ulaşamadıklarına dair ancak ne arayan oldu ne soran. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım durumu bildirdim sistemde sorunun çözülmüş olarak göründüğünü söyledi ama hala sıkıntım devam ediyordu. Tekrardan arıza kaydı oluşturdu ama 3 gün sonra aynı mesaj geldi. Böyle devam ederse interneti iptal ettirmeyi düşünüyorum çünkü hat değerlerim gayet iyi ancak 2 Mbit hız veriliyor ve 2 Mbit benim için yeterli değil.
Yorum Gönder