Türk Telekom'un müşterisiyim. Telefonuma öncelikle 9230'dan aşağıdaki mesaj gelmiştir, "Mobil faturanıza yansıtmak istediğiniz Türk Telekom mobil ödeme işleminiz Başarı ile gerçekleşmiştir. " Hemen ardından ise 3544'ten aşağıdaki gibi bir SMS gelmiştir; "İşleminiz başarıyla gerçekleşti. Hepsi Mobil Sadece Oyun aboneliğiniz yenilenmiştir. Hattınızdan 14.0 TL/Hafta abonelik ücreti alındı. İptal için iptal sdcyn yazıp 3544'e gönderebilirsiniz. " Şeklinde tarafıma mesaj gelmiştir. Ancak tarafıma herhangi bir onay metni göndermeden ve haksız şekilde etik olmayan ücret alan Türk Telekom'un "Hepsi Mobil Sadece Oyun" servisi üzerinden aldığı ücretlerin ivedilikle tarafıma iade edilmesini talep ve rica ediyorum. Aksi takdirde Tüketici Hakem Heyetine de başvuracağım. BİMER'e de şikayet dilekçesi ile başvuracağım bilgilerinize.
Yorum Gönder