Makyajsaati.com web sitesinden 24 Ocak'ta verdiğim siparişte kasıtlı olarak siparişimden farklı oje gönderildi. Hatayı belirttiğimde kabul etmediler. Çok ısrar edince ürünü geri gönderirsem para iadesi yapacaklarını belirttiler. Ürünü göndereli 3 hafta olmasına rağmen para iadesi yapılmadı. Maillerime bazen cevap veriliyor bazen verilmiyor. Bu sorunu yaşayan tek kişi değilim. Sürekli bilerek insanlara farklı ürün gönderip iade ve değişim sürecini uzatıyorlar.
Yorum Gönder