D-Smart üyeliğim boyunca sürekli taahhüt dışı yüksek faturalara maruz kaldım her arayıp hesap sorduğumda çağrı merkezi hemen bir sebep buldu nihayetinde taahhüdüm biten 2654*** numaralı üyeliğime son verirken sorgulatıp faturalarımı ödedim ve cihazlarını iade ettim ama maalesef evimde bağlı olmayan kullanmadığım ürüne 113 TL fatura çıkardılar. Ben bu faturayı ödemeye kabul etmiyorum. Mahkemeye başvurmadan önce sizin yardımcı olabileceğinizi düşündüm.
Yorum Gönder