Bir önceki ay 1.49'dan taksit yapıp bu ay 1.84'den ve uyarı göstermeden taksit yapıyorlar. Onaylandıktan 10 dakika sonra arayıp iptal etmek istiyorum. Telefonda karşıma çıkan kişi asla yardımcı olamıyoruz demekten başka hiçbir şey söylemiyor. 10 yıldır bu bankayı kullanıyorum defalarca 200.000'e yakın kredi çekip ödedim ama en ufak işlemde yardımcı olamıyorlar. Yazıklar olsun!
Yorum Gönder