Arçelik'ten 12.000 TL değerinde beyaz eşya satın aldık. Bu beyaz eşyaların garanti süreleri halen devam etmekte. Elektrikli ocakta arıza yaşandı. Servisi aradığımızda para talep ediyorlar. Garantisi olduğunu söylememize rağmen devamlı para talep ediyorlar. Daha önceden de yine aynı servis, garantisi olan maldan yine para talep etmişti. Bu servis Antalya Mevlana servisidir. Bu durum üzerine İstanbul'u aradığımızda, servisteki kişiler İstanbul'u neden arıyorsunuz diye tepki gösterdiler. Garantili malın hiçbir anlamı yoksa paramızı geri verin, malınızı gelin götürün. Garantili maldan para istenmez. Sadece garantisi devam eden maldan tamir ücreti istenmez.
Yorum Gönder