Superonline kampanyasından satın aldığım D-Smart Aile Spor Paketi için D-Smart'a ayın 1'inde 751209531** aktivasyon kodumla saat 13.39'da başvurdum. 48 saat içinde aranarak bana yetkili bari tarafından randevu verileceği söylendi. Ayın 3'ü akşama kadar aramalarını bekledim ama ne arayan var ne soran. Ayın 4'ünde bizzat aradım. Verilen cevap ''Yoğunluktan dolayı arayamamışlardır, ben acil olarak kaydettim, en kısa sürede aranacaksınız. ''oldu. Bu da tamam araya hafta sonu girdi bekledim. Pazartesi ararlar dedim yine aramadılar ama telefonuma otomatik kayıt mesajı geldi: "Olumsuz hava koşulları nedeniyle bağlantı yapılamamaktadır. ''. Yalnız hava mis gibiydi anlatamam yani! 48 saat dediler, üstünden 1 hafta geçti. Altı üstü arayıp bir randevu tarihi ve saati talep edecekler ama bu o kadar zor bir eylem ki beceremiyorlar! Madem siz sözünüzde durmuyorsunuz ya sözleşmemi iptal edin ya da gelin!
Yorum Gönder