Bildiğin parayı kaptırdık ona yanmam çünkü hukuk, adalet yerini bulur. Fakat yeğenimle verdiğimiz bu sipariş beni yeğenimin gözünde asılsız yaptı farklı oyuncaklar ile Hepsiburada'dan farklı mağazalardan aldığım oyuncaklar ertesi günü ulaştı ve bunlara tam 700 TL para ödedim çünkü tüm istediklerini almak zorunda kaldım Oyuncakdunyasi.com'dan aldıklarımız gelmediği için bu arada 125 TL'de bu firmaya kaptırdık beş dakikalık oyuncak işi yani toplamda 825 TL param gitti kargolar hariç gelelim bu firmaya sitede sorgulamam da temin ediliyor gelen mail de bekleyen sipariş hiç bilgi alamıyorsun çünkü telefonu açan yok. Nasıl bir site firma bilgim yok fakat peşini bırakmayacağım. Bu arada tüm sosyal medya yayın kuruluşlarında bu firma ile ilgili görüşlerimi bütün çevrem ile paylaşacağım. Sip. Numara: oyu02026t164736 sipariş tarihi. 02.02.2017.
Yorum Gönder