İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Herkesecicek.com kötü Bir Kurumsallık Anlayışı.

14 Şubat için çiçek siparişi verdim ve gün içinde çiçeğin ne zaman teslim edileceğini her sorduğumda gün içerisinde diye cevap verdiler. Akşam saat 21.00 olduğunda hala bayiye ulaşamadıklarını ve çiçeğin teslim olamayacağını söylediler. Bir de müşteri temsilcileri dalga geçer gibi isterseniz başka gün sipariş verebilirsiniz diyorlar. Böyle bir kurumsal hizmet anlayışı olamaz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget