İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kuralkan Sadece Tamire Götürülebilen Motor Yapmışlar

Bir ay önce Bajaj 200 ns modelini aldım. Motoru almamla aksilikler başladı. Stop etme sorunu, farın güçsüz yanması, elektrik sistemini kendini kapatması, saatin her motoru çalıştırdığımda başa sarması. Debriyajın kendiliğinden gevşemesi. Sevgili dostlar okurken bunlar olabilir tabi arada falan demeyin. Motoru sıfır bayisinden aldım ve bunlar 1 ay içinde daha motor 500 km deyken oldu. Neyse götürdüm ilk yağ değişimine yaptı servis arkadaş. "Format atılması lazım o zaman düzelir" dedi attık. "Aküyü değiştirirsen düzelir" dedi. Değiştirdik. Saat yine basa sarmaya başladı yani değişen bir şey yok. Sonra "saat sonuçta kim kullanıyor ki onu" dedik takmadık. İki gün sonra yine düzensiz çalışmaya başladı motor ve yine sürekli stop ediyor. Telefonunuzda sık arananlar bölümünde servis telefonu olsun istemiyorsanız kesinlikle almayın. Gidin mobilete binin en azından ne olduğunu bilirsiniz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget