45 gün önce cep telefonumu servise götürdüm iPhone 5 ekran ve pil değişimi oldu. "Biz buradayız bir şey olursa yardımcı oluruz" dediler. Ekran her dokunuşa tepki vermiyordu ekranın yeni olmasından düzeliceğinden bahsettiler ve şu an hiçbir işlem yapamıyorum. Bu işlem karşında 240 TL ödedim ve fişimi aldım. "Şuan firma bizim aldığımız ithalatçı firma garanti vermiyor" dediler ithalatçı firmanın telefonunu verdiler. "Onlarda biz verdiğimiz firmaya garanti veriyoruz" diyorlar. Benimle muhatap olamayacaklarını ve konuşmayı sonlandırmak istediklerini söylediler. Bana telefonun üzerine mi oturdunuz düşürdünüz mü gibi sorular soruyorlar. "Ben bu telefonu 4 yıldır kullanıyor ve daha önce de aynı marka telefonu kullandım bana böyle sorular sormayın" dedim ekrana baktılar karık veya çizik yok sorun bulamadılar ve "değişim yapamıyoruz garantisi yok" dediler.
Yorum Gönder