Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na;Şikayetim Gür-kal Taş Ocağı ve Kala Oğlu Beton firmasından.Mağdur olan vatandaşlar Hatay/Samandağ jandarma karakolu'na şikayetini bugün sundular.Bende muhabir olarak ve zarar görmüş bir vatandaşın oğlu olarak çalıştığım gazeteye şikayet eden arkadaşların isteği üzerine gidip röportaj yaptık.Hem Samandağ yetkili kurumlarından,hem savcılıktan şikayet kabulümüzü istedik.Siz değerli bakanlığımızdan bu tehlike saçan firmanın bakanlığımız tarafınca denetlenip ve durdurulmasını talep ediyoruz.Aynı zamanda işletmenin yerinde ta Lidya zamanında bir tarihi eser (Antik kent) yatmakta ve o işletme yüzünden yok olmaktadır.Bahçelere verdiği zararı fotoğrafladık ve siz değerli bakanlarımıza gönderiyorum. Gereken işlemlerin yapılmasını arz ederim.
Yorum Gönder