03.09.2016'da Türk Telekom bayisinden almış olduğum iPhone 6S Plus cep telefonuma CepKask yaptırmam için bin bir dil dökülmesi ve met edilmesi sonucu 200 TL karşılığında ayrıca CepKask yaptırdım. Aralık 2016'da ekranın köşesinde meydana gelen çatlaklık sonucu CepKask gönderilmiş ve hala geri gelmemiştir. Bu zamana kadar başıma gelmeyen olaylar yaşadım. iPhone Bul özelliği kapandığı halde kapanmamış olduğunu CepKask'tan değil de bizzat Apple çağrı merkezini arayarak öğrendim. Telefonu kaskoya göndereli 40 iş günü oldu ve bugün 6.kez Apple çağrı merkezini aradım (Apple çağrı merkezinde bu sorun ile ilgili dosyam hale mevcuttur). Apple çağrı merkezinde konuştuğum bayan telefonun 31 Ocak'ta teknik servisin telefonu Apple onarım merkezine gönderdiği ancak herhangi bir bilgi verilmediği için 02.02.2017 yani dün tekrar teknik servise gönderildiğini bizzat öğrendim. Hukuki yollara başvuracağım.
Yorum Gönder