30 Ocak'ta randevu alıyorum. 3 Şubat tarihine kazanlı şofben bağlamak için oğluma tuttuğum evlen benim evin arası 74 km. Ben 4 gün önce randevu almışım. Akşama kadar servis gelecek diye mi bekleyeceğim sabahta arıyorum, gün içinde sonra oğlum arıyor saat 5'ten sonra diyorlar. Bumu sizin müşteri memnuniyeti? Bundan sonra bundan evvel DemirDöküm bende uzak ol!
Yorum Gönder