Bundan üç ay önce aldığımız kombiyi, evde oturan olmadığı için servisten edindiğimiz bilgi doğrultusunda sadece kombiyi açık tuttuk. Petekleri çalıştırmadık. Kombimiz dondan dolayı patlamış (servis öyle der) kombiden su aktığını görünce elektriği kestik. Servis elemanı arkadaş kombide elektrik olmadığını belirtirken, elektriği bizim kestiğimizi belirtmesine rağmen garantiden faydalanamıyoruz. Eğer elektriği keserken noter çağırıp tutanak tuttursaydık belki garantiden faydalanırdık. Üç ay önce sadece kombinin açık olmasının yeterli olduğunu bize servis söylemesine rağmen, dondan dolayı patladığı için garantisinin olmadığı ve 950 TL karşılığında yapılabileceğini söylediler. Buradan anlaşılıyor ki biz Bosch kombiyi yazın kullanmalıyız. Garantiyi kombinin dışındaki saç korumaya verdiklerini düşünüyorum.
Yorum Gönder