Ufak bir hediye aldım bu adresten. Hediye paketini seçtim. Öyle göndermişler hediye paketi yapmadan. Hediye paketi yapmadan göndermişsiniz diyorum. Öyle bir hizmetimiz yok. İade ediyorum diyorum, gönderim ücreti alıcıya aittir deniyor. Sizin hatanızı ben neden çekeyim ki? Saçma sapan bir site.
Yorum Gönder