Garanti süresi daha dolmadan Bosch marka çamaşır makinem daha körük lastiğindeki ufak yırtıktan dolayı su akıtmaya başladı. Yetkili servis çağırdık. Bize hemen kullanıcı hatası denildi. 180 lira servis ücreti istediler, müşteri hizmetleri hemen hazır cevap körük lastiklerindeki arızalar kullanıcı hatası olarak görülüyor diye cevap verdi. Böyle büyük kurumsal bir Bosch markası kalitesiz dayanıksız bir körük lastiğimi kullanıyor da daha garantisi bitmeden parçalanıp yırtılıyor çok ilginç bu cevabı veriyorlar. Sanırım fermuarlı düğmeli tokalı eşyalar makinenin içinde değil de körük lastiğinde yıkanıyor. Böyle bir anlayışı kabul etmek gerçekten çok zor.
Yorum Gönder