4 ay önce aldığım telefonumda. 4 ay sonra Sony Xperia XA Ultra telefonumu KVK servisine götürmeye karar verdim çünkü gerçekten sorunları çok fazlaydı. Gün içinde 2 kere şarja takıyordum. Kulaklık yeri çalışmıyordu, operatör ile ilgili bir sıkıntı olmamasına rağmen sürekli biri beni aradığında ulaşılamıyor ya da meşgul çalıyordu. Kendi kendine mobil veriyi açıyordu. Arayana ya da aranana ses gitmiyordu, kamerası renk dengesi çok kötüydü, biriyle konuşurken aniden kapanıyordu ve en önemlisi telefonumun üst köşesinden patlayacak gibi sesler çıkıyor, telefonla konuşurken bu ses daha da korkutucu oluyor. Neyse KVK teknik sevisine götürdüm telefonu verdim sonra ki gün bana geri dönüş yaptılar mesajla telefonunuz arka kapağı kırık 76 TL istiyoruz diye zaten ben 4 aylık telefona ne yapmış olabilirim? Telefonuma tamir etmediler. Ben bu durumdan gerçekten çok sıkıldım artık.
Yorum Gönder