02.02.2017 yani dün akşam ailemle birlikte yemek mekanı olarak Baydöner'i tercih ettik,fakat etmez olsaydık bir daha gitmemiz için gereken her muamele yapıldı!Ücretini peşin ödediğimizden olduğunu düşündüren tavırlarla yemek sonrası çay gelmesini bekledik,yarım saatten fazla tavırlar,alaycı çağırıyorsun garsonlar duymazdan görmezden geliyorlar,masayı temizlemelerini söylediğimizde AVM çalışanı temizleyecek dediler yarım saat masa o şekilde kaldı bir de aralarında gülüşmeler alaya almaları da cabası gerçekten böyle bir şey görülmüş değil personelin başında kimsenin olmamasından kaynaklanıyor sanırım ilgilenilmesini ve gerekli yaptırımın yapılmasını rica ederim.
Yorum Gönder