İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Best Van Turizm Tam Bir Fiyasko Yolculuk Yaşadık!

Malatya'dan Bitlis'e internet üzerinden bilet aldım. Otogara gittiğimde otobüs şoförü ile telefon da konuşturdular ve bir yolcu için otogara giremeyeceklerini söyleyip beni otogarın karşısında 200 m uzakta beklememi istediler. 5 dakika ya geliyoruz dediler, tam 28 dakika bekledim kış soğuğunda. Sırt çantamı yanıma aldırdılar ama üstler doluymuş diye ayağımın dibinde gittim, Elazığ'da bagaja alırız dediler. Üstelik kaçak yolcu taşınıyor 3 kişi aralarda oturmuş. Biz yolda inmek isteyince otogar dışında durmamız yasak hanımefendi oluyor. Ama kendi işlerine gelince kar da kışta yürüsün beklesin sorun yok. Tebrikler sizin gibi köklü kuruluşa.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget