Tarih 03.02.2017 Hatay'dan Diyarbakır'a giden ve saat 12 00 da Hatay'dan kalkan otobüs Antep sınırlarına varmadan yolda arıza yaptı. Bu otobüsün külüstür olduğunu da hatırlatarak devam ediyorum. Yarım saatlik uğraş sonunda tekrar yola çıktık. Antep otogarında ihtiyaç molası verildi. Otobüsten indik 5 dakika sonra bir baktık otobüs yok gitmiş, neredeyse tüm yolcuları bırakarak. 45 dakika sonra öğrendik ki sanayiye otobüse kaynak yapmaya gitmiş. . Kimseye haber etmeksizin. Böylesine sorumsuz. Böylesine konfordan uzak. Ve böyle saçma bir yolculuk olamaz 8.30 saat sürmesi planlanan yolculuk tam 11.30 saat sürdü ve hala otogara girebilmiş değilim.
Yorum Gönder