Bir haftadan beri malı işleri telefonla aramamıza rağmen ne bir cevap alabildik ne de sorunlarımızı halledebildik. Bu kadar köklü bir üniversiteye hiç yakışmayan bir sistemi nasıl oldu da üniversitenizde hala barındırıyorsunuz anlam verebilmiş değilim. Kendiniz bir gün malı işleri cep telefonunuzdan aramayı denerseniz ne demek istediğimi çok net bir şekilde anlayabilirsiniz. O kadar paraya ve emeğe hiç değmiyor doğrusu!
Yorum Gönder