6 yıl kadar önce Beko firmasının ankastre setini satın aldık. 3915mı model bulaşık makinesi neredeyse alındığından bu yana bulaşıkları çok güzel yıkamıyor. Tabaklarda lekeler kalıyor, özellikle bardaklarda leke bırakıyor. Bir çok markanın bir çok tabletini denedik fakat sonuç değişmedi, arada bir makineye parlatıcı ve temizleyici koymamıza rağmen bardaklarda deterjan izi kalıyor. Ara sıra servis çağırdık bakıldı en son 10 gün önce servis çağırdık pervanesini değiştirdiler ama bardaklarda yine aynı iz devam ediyor.
Yorum Gönder