Yaklaşık 2 haftadır internetimi kullanamıyorum. Faturasını ödediğim bir servisin hizmetini alamamaktayım. Sürekli olarak müşteri hizmetlerini aramama rağmen bir sonuç hala alamadım. Sürekli olarak kayıt oluşturup kontrol edileceğini söyledikleri söyledikleri halde, ekip yollayacaklarını söyledikleri halde kimse sahip çıkmamaktadır. Muhatap alacak kimse çıkmıyor insanın karşısına. Bu kadar kötü bir firma daha yok Türkiye'de. İnternet hızım 0.04 tür ve 2 haftadır TTNET bunu düzeltmiyor. Her türlü yasal haklarımı kullanacağımdan emin olsunlar. Kimse kimseye karşılıksız 5 TL vermediği şu dönemde TTNET adı altındaki firmaya dünyaları ödedim.
Yorum Gönder