Kayseri'den Şanlıurfa'ya seyahat için 4 Şubat 2016 cumartesi günü sabah 09.00 da binmiş olduğum Astor Turizm otobüsü 4 saat molasız yolculukla Kahramanmaraş otogarından çıktı ve muavin şuna molasız olarak devam edileceğini söylüyor. Acıktık ve yemek ihtiyacımızı giderecek herhangi bir servis de yapılmıyor.
Yorum Gönder