Lenovo s90 telefonumu şarja taktım, telefon bir daha açılmadı. Servise gönderdim 20 gün dediler. 1 ay oldu geçiyor bile, telefon daha gelecek çalışıyor. Sevkiyat yapıyorum telefonsuz olmuyor. Telefonda daha gelmedi. Hakkımı arayacağım sonuna kadar. Sülalemle şikayet edeceğim sizi.
Yorum Gönder