İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Teleservice Tamire Gönderdiğim Cihazımı Göndermiyor.

Lenovo s90 telefonumu şarja taktım, telefon bir daha açılmadı. Servise gönderdim 20 gün dediler. 1 ay oldu geçiyor bile, telefon daha gelecek çalışıyor. Sevkiyat yapıyorum telefonsuz olmuyor. Telefonda daha gelmedi. Hakkımı arayacağım sonuna kadar. Sülalemle şikayet edeceğim sizi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget