İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Avivasa Emeklilik Çıkış İşlemi Bir Türlü Yapmıyorlar.

Yaklaşık 4 ay önce Avivasa Emeklilik yaptırdım. İptal etmek istediğimi bildirdim iptal formu yollayacağız 5 iş günü dediler. Sonra doldurun bize maille atın dediler. 1: form 6 iş günü geldi. Doldurdum yolladım. 2.2 iş günü dönüş olur dediler, 3.gün dönen yok. Maillere cevap veren yok. 3.kesmeye geldi mi 1 günde kesiyor, ödemeye geldi mi 20 iş günü diyor. Resmen kandırmanın resmi halı. Paranı kullanıyor kullanıyor, sonra cevap yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget