07.02.2017 tarihinde Aras Kargo tarafından teslim edilmek üzere Gaziantep Karataş şubesine ulaşan kargom aciliyeti hususunda şubeye ve müşteri hizmetlerine bilgilendirmede bulunup kargoyu şubeden teslim almak istediğimi bilgilendirdim. 08.02.2017 tarihinde kargoyu almak üzere şubeye gittiğimde ise kargonun dağıtıma çıktığını ve normal gönderim olduğu için sadece kargoyu almak için beklemek zorunda olduğumu belirttiler ve bu durumda sorumlulukları olmadığını beklemekten başka seçeneğim olmadığının aciliyetin onları ilgilendirmediği yanıtını aldım. Bilgilendirmeye rağmen böyle bir tepki aldığımdan dolayı Aras Kargo'yu çalışma disiplini husunda ve saygısızlıklarından dolayı kınıyorum.
Yorum Gönder