Kurumsal bir firmayız internete 2 aydır bağlantı kopukluğu var gelip yapılsın artık yeter ya aç kapa modemi bıktım artık. Çağrı merkezini aradığımda hiçbir sorun olmadığı söyleyip ilgilenilmiyor. Fatura günü gelince ödetmeyi biliyorsunuz ama gelip bakın artık be yeter.
Yorum Gönder