Hukuk büromuza 1 kg'lık Karali Sümer çaydan 15 adet aldık fakat bu çayın rengi hem zift gibi simsiyah çıkıyordu, hem tadı değişikti hem de içinde saman gibi şeyler vardı. 18.01.2017 tarihinde İade ettik mailleştik 3 hafta oldu muhasebeye ilettik yarın kartınıza iade olacak dendi iade olmadığı gibi dün (07.02.2017) tekrar aradım işlemleriniz yapılmamış şimdi sisteme giriyorum iade sağlanacaktır gibi geçiştirme cümleleri kuruluyor. Hem kolay iade diye slogan atıyorlar hem de 3 haftadır beni 50 kere kendilerini arattırdılar. Sonuç yok! O kadar çok alışveriş yaptık ki bu siteden bir daha yapmayı düşünmüyoruz.
Yorum Gönder