İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Faturasıza Geçtim Diye Sıkıntı Çıkarıyor

Vodafone hattımda 12+12 ay sözleşmem vardı ikinci 12 ay devam etmedim zorunlu olmadığı için ikinci 12 başlamadan kampanyadan ayrıldım, hattımı faturasız yaptım. Kalan 12 için benden 12 ayın vergisini peşin aldılar. Ve faturasıza geçtim diye hattımın ayarlarını değiştirdiler numaramı gizli yaptılar. Müşteri hizmetlerini arıyorum ulaşamıyorSelf servisten düzeltmeme izin vermiyorlar bende hattımı başka operatöre taşıdım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget