Aracım 04.07.2013 tarihinde kaza yaparak Honda Marmara yetkili servise çekiliyor ve satışını 03/10/2013 tarihinde vermekteyim. Aracım iznim olmadan satışı verilmeden “ 13/09/2013 ve 20/09/2013 “ tarihlerinde OGS / HGS’den geçerek ceza yemiş. Bu nasıl olabilir? Bu süreç içerisinde rızam olmadan tarafıma ruhsat sahibi olduğum içinoluşabilecek durumlara sebebiyet verecek işlemlere nasıl ve neye dayanarakmüsaade ettiniz?
Yorum Gönder