22.07.2017 İstanbul'dan İzmit'e kargom çıktı. 23.07.2017 (ertesi gün) de teslim edilecek dendi fakat akşam 4'e kadar bekledim gelecek olan şubeyi belki 40 kere aradım ama telefonlara bakan yok. Genel merkezlerini aradım yarım saatte de onlar telefonu zor açtılar daha sonra durumu bildirdim ve görevli bana ne desin tabi efendim önceliği size vereceğiz gün içinde size ulaşacaklar dendi. Telefon numaramı da aldı size dönüş sağlayacaklar dendi ama nafile. Kargom hala yok.
Yorum Gönder