Kargom hakkında bilgi almak için arıyorum hanımefendi azarlar gibi beş dakika sonra arayın diyor. Tekrar aradığımda açmayacaklarını bildiğim için beklemeyi tercih ediyorum inatla telefona tekrar dönüş yapmıyor aksine arkada diğer çalışanlarla yapılan muhabbetler telefonda 20 dakika bekleyen müşteri insan değil, oradaki muhabbet işlerinden daha önemli hizmet kalitesi gereği kaydedilen görüşmeler bunu da kaydediyordur. Umarım zaten sorumsuz bir taşımacılık firması bir de böyle insanlarla çalışıp mağdur ediyorlar.
Yorum Gönder