Damacanayı artık kullanmadığını için iade edip depozito bedelini geri almak istedim. Ancak bana depozito bedeli ile damacanayı satın aldığım söylendi. Bende kendilerine depozitonun kelime anlamını sordum. Firma olarak bence bilinmiyor. Depozito bedeli yerine damacanayı komik bir fiyat olan 3 TL'ye satın alabileceklerini söylediler. Konya Beysu'dan şikayetçiyim bedelin iadesini talep ediyorum.
Yorum Gönder