1,5 yıldır D-Smart kullanıcısıyım. Bugüne kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Fakat 1 aydır sinyal kalitesi iyi ama sinyal gücü 20 lerde. HD kanalarını çekiyor fakat D-Smart kanaları yok. Müşteri hizmetlerini 5 defa aradım, mesaj. Gönderdim. Sinyal gücü yenilendi dediler ama düzelme olmadı. Müşteri hizmetlerinde bayan basından savar gibi her defasında aynı işlemleri yenilendiler denedik olmadığını belirtince oflamalar falan. Çok can sıkan cevaplar. 1 aydır sinyal yok.
Yorum Gönder