Boğaziçi üniversitesi yaşam boyu eğitim merkezinden dil paketi satın aldım, parayı peşin aldılar beğenmeyince aradım ilk kurun zorunlu deyip beni oyaladılar. İlk kur bitince ayrılma talebinde bulundum şu an muhatap bulamıyorum, tam anlamıyla bir usulsüzlük söz konusu.
Yorum Gönder