İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Electrolux Camlı Ocak Sorunu İle İlgilenen Yok

1 seneyi geçkindir camlı ocak kullanıyorum. Pazartesi günü büyük gözünde tırnak uçu kadar çökme fark ettik. Bugün geldiler, foto çektiler. Eşimi arayıp kullanıcı hatası demişler illa patlaması mı gerekiyor? O kadar dikkat etmeme rağmen olması ve de bir fotoğrafla nasıl anlayabildi. Fabrika kullanıcı hatası deyip baştan savamaz ayıplı ürün sonuçta uğraşacağım 10 yıl garantisi var nasılsa!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget