1 seneyi geçkindir camlı ocak kullanıyorum. Pazartesi günü büyük gözünde tırnak uçu kadar çökme fark ettik. Bugün geldiler, foto çektiler. Eşimi arayıp kullanıcı hatası demişler illa patlaması mı gerekiyor? O kadar dikkat etmeme rağmen olması ve de bir fotoğrafla nasıl anlayabildi. Fabrika kullanıcı hatası deyip baştan savamaz ayıplı ürün sonuçta uğraşacağım 10 yıl garantisi var nasılsa!
Yorum Gönder