29 Ocak'ta OYU290110T163942 sipariş kodu ile verdim. Sipariş temin ediliyor yazıyor başka bir şey yok. Telefonları arıyorum cevap veren yok. İnternete baktım bu site hakkında o kadar çok şikayet var ki. Keşke onca araştırıp öyle sipariş verseydim. Olmayan oyuncağı satıp bizim paramızı kullanıyorlar. Hem dava açacağım hem de tüketici haklarına şikayet edeceğim.
Yorum Gönder