Uzun zamandır QNB Finansbank müşterisiyim. Yıllarca yıllık üyelik aidatını iptal ettirebiliyordum üstelik kartımda 6 kadar otomatik ödeme talimatı olmasına rağmen. Ancak bu sene iptal etmemekte ısrar ediyorlar. Üstelik 109 TL. Sanırım kartın iptal etme zamanı gelmiş.
Yorum Gönder