İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Adana Televi Mağazası Mağdur Etti.

Adana Televi mağazasından şikayetçiyim. Durumum yerinde olmadığı için borcumu ödeyemedim ve 675 TL olan borcumu 3100 lira yaptılar bana tebligat bile gelmeden maaşıma haciz koydurdular. Ben 675 liranın nasıl bu kadar faiz alabileceğimi sorduğumda; "Psikolojiniz bozuk maaşınız icra geldi yapacağınız bir şey yok telefonu suratınıza kapatacağım. Size indirim yapmıştım ondan da vazgeçiyorum. " tarzında bir konuşma gerçekleştirildi yetkili muhasebeci h*** beyle. Bana borcun nasıl faiz aldığı konusunda kem küm edip açıklama bile yapmadılar. Mağaza avukata, avukat mağazanın üzerine suç attı. Benden elde ettikleri haksız kazanç ne olacak ve bu kaba konuşma?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget