Hepsiburada.com'da Girişim Ticaret adında satış yapan satıcıdan şikayetçiyim. Miss Hair saç düzleştirici aldım. Bana gelen ürün kullanılmış bir üründü. O kadar ki benden önce kullanmış kişinin saç telleri üstünde duruyordu hala. Ürün bir sene kullanılmış gibi çizikleri içindeydi. Faturası başkasının üstüne düzenlenmişti.
Yorum Gönder